Zamów lub zapytaj o ofertę.

Definicje skrótów

Na tej podstronie zamieszczamy opisy wiekszości stosowanych skrótów, używanych przy kampaniach reklamowych w internecie.

 

CPM – reklamodawca płaci za zakup 1000 wyświetleń reklamy.
FF - reklamodawca płaci za czas emisji reklamy np. 1 dzień.
CPC - reklamodawca płaci za kliknięcie w reklamę.
CPL - Wydawca otrzymuje wynagrodzenie za poprawnie wypełniony formularz
CPS - Wydawca otrzymuje wynagrodzenie za potwierdzoną sprzedaż.
SUV - Wydawca otrzyma wynagrodzenia za unikalne przekierowanie użytkownika ze strony głównej na stronę wyników
         wyszukiwania.
CPA – Stawka za wykonanie określonego działania przez internautę.

Portale: Ogólnopolski Bełchatów Łódź Kamieńsk Nowy Targ Piotrków Trybunalski Tomaszow Mazowiecki Radomsko Kleszczów Wrocław Szczerców Zelów

TITTLE.pl - hosting, domeny telebim Bełchatów eFotogaleria owady chrząszcze Góra Kamieńsk
Marka BAI.PL® jest własnością spółki INFO BAI
© INFO BAI