Zamów lub zapytaj o ofertę.

Definicje skrótów

Na tej podstronie zamieszczamy opisy wiekszości stosowanych skrótów, używanych przy kampaniach reklamowych w internecie.

 

CPM – reklamodawca płaci za zakup 1000 wyświetleń reklamy.
FF - reklamodawca płaci za czas emisji reklamy np. 1 dzień.
CPC - reklamodawca płaci za kliknięcie w reklamę.
CPL - Wydawca otrzymuje wynagrodzenie za poprawnie wypełniony formularz
CPS - Wydawca otrzymuje wynagrodzenie za potwierdzoną sprzedaż.
SUV - Wydawca otrzyma wynagrodzenia za unikalne przekierowanie użytkownika ze strony głównej na stronę wyników
         wyszukiwania.
CPA – Stawka za wykonanie określonego działania przez internautę.

Portale: Ogólnopolski Bełchatów Łódź Kamieńsk Kraków Lublin Nowy Targ Pabianice Piotrków Trybunalski Poznań Radomsko Sieradz Szczecin Ślesin Tarnów Tomaszów Mazowiecki Warszawa Wrocław Zduńska Wola Zelów

Tworzenie stron telebim Bełchatów eFotogaleria owady chrząszcze Góra Kamieńsk
Marka BAI.PL® jest własnością spółki INFO BAI
© INFO BAI